Ἐφιαλτικότερος τοῦ Ἐφιάλτου

Εἶναι παράδοξο πολλές φορές τι παιχνίδια μπορεῖ να παίξει ἡ Ἱστορία. Ἀδιαμφισβήτητα, ἡ γραφή με κεφαλαῖο το ἀρχικό γράμμα τοῦ λήμματος δηλώνει τη σημασία, την σπουδαιότητα και την ἀξία που «φέρει» ἡ συγκεκριμένη λέξη, διακρίνοντάς την ἀπό κάθε ἂλλη γραφή με «πεζό» χαρακτῆρα και την ἀκόλουθη ἒννοια, πια, στην ὁποῖα μεταπίπτει ἡ πρωταρχική σημασία τῆς λέξεως.

Opera Snapshot_2018-06-13_013939_www.instagram.com.png

12 06 1987. Βερολῖνο. Δυτική Γερμανία.

Ἒτσι, σαν σε μία σπειροειδῆ γραμμή και σαν σήμερα, πίσω στο 1987, προσκεκλημένος στους ἑορτασμούς για την 750ή ἐπέτειο ἀπό την ἳδρυση τῆς πόλεως του Βερολίνου, ὁ τότε Πρόεδρος τῶν ΗΠΑ, Ρόναλντ Ρέηγκαν, στο λόγο που ἀπηύθυνε ἀπό του βερολινέζικου βήματος, στην περίφημη Πύλη τοῦ Βραδεμβούργου, ἀποτεινόμενος στον τότε και τελευταῖο ἡγέτη [Θοῦ, Κύριε] ὑπό τον βαρύγδουπα μεγaλόσχημο τῖτλο τοῦ Γενικοῦ Γραμματέως τῆς Κεντρικῆς Ἐπιτροπῆς τοῦ Κομμουνιστικοῦ Κόμματος τῆς τέως ΕΣΣΔ, Μιχαήλ Γκορπατσώφ, και διά μέσου αὐτοῦ σε ὃλον τον κόσμο, ζήτησε «Κύριε Γκορπατσώφ, γκρεμῖστε αὐτό το Τεῖχος».

Opera Snapshot_2018-06-13_021528_www.businessinsider.com.png

12 06 2018, Σιγκαπούρη.

Μία γενιά ἀργότερα, σήμερα, ἓνα γεγονός, αύτό τῆς πρώτης συνάντησης τοῦ Προέδρου τῶν ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, με τον δικτάτορα ἡγέτη [!!!] τοῦ ΚΚ τῆς Βορείου Κορέας, Κιμ Γιονγκ Ουν, μονοπωλεῖ την παγκόσμια κοινή γνώμη με προοπτικές που ἀφίνουν περιθώρια συγκρατημένης αἰσιοδοξίας για το μέλλον τῆς πολύπαθης [στο βᾶθος τοῦ χρόνου] Κορεατικῆς χερσονήσου και δή τῆς καθημαγμένης παρίου και ἀνυπόληπτης πλην τῆς αὐτοφαντασιακῆς της εἰκόνας Βορείου Κορέας. Προοπτική εἰρήνευσης, ἐκεῖ στον μακρινό 38ο Παράλληλο ὃπου ἡ σιωπή διαδέχεται την ἀναγνώριση, την ἀντίληψη και τη συνειδητοποίηση τοῦ χώρου ἀνάμεσα στην Χερσόνησο τῆς Κορέας και μέχρι τις ἀκτές τῆς Κίνας με την Κίτρινη Θάλασσα να παρεμβάλλεται ἀνάμεσα στον Δρᾶκο και τους Κορεάτες. Τώρα, ἂν κλείνοντας το κεφάλαιο «Κορέα» για τις ΗΠΑ ἀνοίξει ξανά αὐτό τοῦ Ἰράν, μόνον ὁ Τραμπ και ὁ περίγυρός του οἶδε.

Opera Snapshot_2018-06-13_015331_www.instagram.com.png

Φωτογραφία του Ἀστροναύτου Scott Kelly τῆς NASA ἀπό τον ΔΔΣ, ἀπεικονίζοντας τη Χερσόνησο τῆς Κορέας, κατά το τελευταῖο διαστημικό του ταξῖδι.

Σήμερα, που ὁ πλέον ἒχθιστος, για το πρῶτο τέταρτο τοῦ 21ου αἰῶνα, Πρόεδρος τῆς Κυβερνήσεως ἀπηύθυνε διάγγελμα προάγγελο ἁλυσιδωτῶν ἀντιδράσεων στη μακραίωνη προσπάθεια ἀναγνωρίσεως κράτους, χώρας [ἂρα, χώρου], ἐθνοτικῆς ταυτότητος και γλώσσας με το ὂνομα «Μακεδονία», αὐτοϋπονομεύοντας τις ἐθνικές θέσεις που στην πράξη καθίστανται και πάγιες και διεκδικήσεις, βάζοντας αὐτογκόλ ἀπό τα ἀποδυτήρια σε ἓναν καθαρά «μιλημένο» ἀγῶνα, δηλαδή, ἐκ προοιμίου «στημένο». Και ἐάν το κόλπο τῆς πρώτης φορᾶς Φασιστερᾶς στην Ἑλλάδα τῆς αὐταπάτης, τῶν ἀσυστολοασύδοτων ψεμμάτων, τῶν παραποιημένων ἀντιλήψεων, τῶν ἀντεστραμμένων δημοψηφισμάτων, τῶν νεοπαγοηλιθίων πλιατσικολόγων, τῶν νεοσαράφηδων του 21ου αἰῶνα, τῆς μιζέριας, τοῦ καρπαζοεισπράκτορα και παρίου τῆς ΕΕ, τῆς λεηλασίας τοῦ ἐθνικοῦ πλούτου, τοῦ ξεπουλήματος των Ταμείων, τῶν Ὑποδομῶν, τῆς ληστρικῆς ἐπιθέσεως στο βιοτικό έπίπεδο τῶν Ἑλλήνων, τῶν ἀερομεταφορῶν στο Α/Δ τῆς Ἑλευσῖνος, στην 112 ΠΜ, φορτίων € για να γεμίσουν τα ΑΤΜ, τοῦ ἐλέγχου τῶν ΜΜΕ, τῆς φωταγωγημένης ροζ ἀπό καιροῦ πια νεοπαράγκας, λέγε με ΒτΕ, ὃπου το φώνημα -Ε παραμπέπει εὐθέως και ἁπλῶς σε ἑλληνόφωνους, τῆς ἀπουσίας ἑνός κράτους δικαίου, εὐηπόληπτου και ἰσχυροῦ, τῆς νεοπαρακμῆς, τῆς ὑποτέλειας, τῆς εὐτέλειας και τῆς ἰδιοτέλειας ἰδιωτῶν κάθετα, ὁριζόντια και ἐγκάρσια Πολιτειακῶν και Πολιτικῶν Θεσμῶν, που καταλήγουν χωρίς το δασύ ὁδοντικό, ἓνα συνονθύλευμα ἑσμῶν ἀντιπροσώπων ξένων ἀντεθνικῶν και ἀνθελληνικῶν κέντρων ἑξουσίας που ἐπιχαίρουν και διαγκωνίζονται μεταξύ των, τόσο ὡς φυσικά πρόσωπα ὃσο και ὡς ὀργανωμένοι φορεῖς ἐξουσίας ποιος θα ἀναδειχθεῖ Ἐφιαλτικότερος τοῦ Έφιάλτου, με τη μέγιστη δυνατή ὡραιοποιημένα διαστρεβλωμένη και παραποιημένη εἰκόνα τῆς πραγματικότητας, που ὁ μέσος Νεοέλληνας, καίτοι τή βιώνει βάναυσα, ἀδυνατεῖ να την προσλάβει, να την ἀναγνωρίσει να την ἀντιληφθεῖ και να την συνειδητοποιήσει ὡς ἒχει, ἀφασιακά προσδεδεμένος στην ἀνάξια καθημερινότητά του, ἀφασιακά παραδομένος στη χρήση τῶν Μέσων Κοινωνικῆς Δικτύωσης, ἀποδομημένος πολιτικά και Πολιτειακά [ποιον, ἂραγε, ἐξυπηρετοῦν έκεῖ στην Ἡρώδου τοῦ Ἀττικοῦ, στη Βασιλίσσης Σοφίας, στην Πανεπιστημίου οἱ τέσσερεις πυλῶνες του σύγχρονου «ἐθνικοῦ» οἰκοδομήματος;], κοιμισμένος ἡδονικά ἀπό τηλεοράσεως, χορτασμένος με ὑποθεάματα κράχ[τες] τῆς σοβούσης πνευματικῆς, κοινωνικῆς και ἠθικῆς, οὐσιαστικά, κρίσεως, οἰκονομικά ἐπαίτης τοῦ χρόνου για να ἐπαρκέσει το ὃποιο ἀντιμίσθιὀ του, καταρρακωμένος ἐνῶ πρωτίστως καταχρεωμένος και νεόπτωχος, ἒτοιμος να «δεχθεῖ» ὃ,τι τού σερβίρουν ὑπηρετώντας γονυκλινοπετῶς ἑταιρικά σχήματα, ἐμπορικά ὀνόματα, ἐπιχειρηματικές κινήσεις, πολυεθνικές συνέργειες, ΜΚΟ, χωρίς την Ἑλλάδα μέσα σε ὃλα αὐτά και ἰδίως τους Ἓλληνες. Μία χώρα ἓρμα και ἓρμαιο μαζί. Τραγική συμπαιγνία.

Opera Snapshot_2018-06-13_022033_www.instagram.com.png

 

Κι ὃμως, τα ἲδια συνέβησαν για τους ἐπαΐοντες και στο παρελθόν, σε κρίσιμες και πολύ ἰδιαίτερες για την Ἀνατολική Αὐτοκρατορία τοῦ Ρωμαϊκοῦ Κράτους στιγμές της, ὃταν και το 1274 και το 1439 μ.Χ., στις Συνόδους τῆς Λυών και στη Φερράρα-Φλωρεντία, καίτοι οἱ Αὐτοκράτορες Μιχαήλ Η΄ὁ Παλαιολόγος, στην πρώτη, και ὁ Ἰωάννης Ζ΄ὁ Παλαιολόγος, στη δεύτερη, υἱοθέτησαν ἀκρίτως δολίως και ἰδιοτελῶς ἀνθελληνικές θέσεις και περισσότερο στάσεις και πράξεις, δις ἐπεχείρησαν να καθυποτάξουν την Αὐτοκρατορία στην Ούνία τον Παπισμό και τη Δύση, στα σχήματα τῶν Φράγκων και τῶν Γερμανῶν, και στην πράξη ἀπέτυχαν παταγωδῶς, μένοντας ἀνεφάρμοστα τα κείμενα κι οἱ ὑπογραφές των, καταδικασμένα στη συνείδηση των πολιτῶν, τῆς Ἐκκλησίας, σκιές τοῦ παρελθόντος χρόνου.

Opera Snapshot_2018-06-13_042122_www.gettyimages.com.png

Στην ἱερή γη τῆς Μακεδονίας, ἡ Μακεδονία και δεν εἶναι και δεν θα γίνει ἡ νέα Οὐκρανία τῶν Βαλκανίων και τῆς Εὐρώπης. Στο βασίλειο τῶν Μακεδόνων το ἀστέρι τῆς Βεργίνας, ὁ δεκαεξάκτινος Ἣλιος προβάλλει τα σημεῖα τοῦ Ὁρίζοντα και τα σημεῖα τοῦ Ὀρίζοντα τῶν Γεγονότων τοῦ Ἒθνους τῶν Ἑλλήνων. Ὁ Μέγιστος τῶν Ἐλλήνων, φιλοξενούμενος στο Μουσεῖο τῆς Νάπολης [Νεαπόλεως] στη Μεγάλη Ἑλλάδα, φιλοτεχνημένος σε ψηφιδωτό ἀπό ἒπαυλη τῆς Πομπηΐας, δείχνει με τη Σάρισσα το μόνον δρόμο που θα ἒχει, στο μέλλον, ἡ κυοφορούμενη ἀλλαγή συνόρων στα Βαλκάνια.

Opera Snapshot_2018-06-13_041751_www.instagram.com.png

Στη θεωρία τῆς ἀλληλουχίας τῶν ἁλυσιδωτῶν ἀντιδράσεων τοῦ domino effect για κάθε ἓναν «Λαυρέντη» που «Οὐκ ἒγνως», δανειζόμενος τη γραφῖδα του Μ. Ἀναγνωστάκη και του Ἀλεξανδρινοῦ, Κ.Π. Καβάφη, ἀλαζονικά σε ὃσους πέρασαν τα διαδοχικά στάδια τῆς ἀρχαίας ἑλληνικῆς τραγωδίας «ἀπαντήσαμεν ἀμέσως» ὃτι ἀπασφαλίσθηκε ἡ ἀσφάλεια, ὁ ἂκμων και ἡ σφυρα…

 

 

 

Ἀθῆνα, 12 06 2018.

 

 

 

 

 

 

Advertisements
This entry was posted in 1274, 1439, 2018, Ἐκκλησία, Ἑλλάς, Ασφάλεια, Βυζαντινή Αυτοκρατορία, Βαλκανικοί Πόλεμοι, Διπλωματία, Διαστημική Υπηρεσία, Δικαιοσύνη, Επικαιροποίηση, Ιστορία, Ιούνιος, Κοινωνία, ΜΜΕ, Οικονομία, Προσωπικότητες, Πόλεμος, Σύμβολα, Σήμερα, Σαν σήμερα, Τρομοκρατία, Τέχνη, Τεχνολογία, Υποδομές, Φωτογραφία, Φιλοσοφία, Χριστιανισμός, Χερσόνησος της Κορέας, Ψυχρός Πόλεμος and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.