Το κῆδος τῶν Ἀρχαίων και οἱ κύδοι τῶν Ἀθηνῶν

Το κῆδος τῶν Ἀρχαίων, οἱ κύδοι τῶν Ἀθηνῶν κι ὁ Λουίτζι

Παρέλαση 25ης Μαρτίου 1821 2014 – Ἀθῆνα – Γενναῖα Ἒκφραση Εὐτελοῦς Ὑποτέλειας

Παρέλαση ἐνώπιον τῶν φλώρων τῆς Πολιτειακῆς και Πολιτικῆς Κηδεμονευομένης [sic] – Ὑποτελοῦς – Γονυπετούσης, μη Ἀναγνωρίσιμης, ἂμορφης μάζας οὐτιδανῶν καιροσκόπων – νεοΕφιαλτών, νεοΝενέκων και ΝεοΤσολάκογλου. 
Ἀ ρε Κουίσλινγκ, ἀκόμα και στην πιο εὐσυνείδητα προδοτική σου στάση, δεν παίζεις στην ἲδια κατηγορία με μας… Εἶσαι τσικό ἀκόμα, ἐνῶ ἐμεῖς το κατέχουμε το τρόπαιο τού Champions League στο προσφιλές ἂθλημα τῆς προδοσίας… ἀπό το π.Χ….

Παρέλαση prive, οὒτε στο Island, το Mercedes, το Ἀκρωτήρι δεν τόλμησαν και δεν ἒκαναν οἱ ἐπιχειρηματίες. Ἐνῶ οἱ δαιμόνιοι «προσφιδεῖς» καλοῦν το «Λαό» [Εὐγενεῖς, Κλῆρος, Ἀριστοκράτες – αὐτούς που χρέωσαν τον Ἑλληνικό Λαό] να παρακολουθήσει, με προσκλήσεις και διαπιστεύσεις την Παρέλαση τῆς Ἐθνικῆς Ἐπετείου… τοῦ Λαοῦ!!!

Ποια Προβολή Δύναμης, ποια Ἰσχύς, ποια Εἰκόνα – σε συμβολικό, Πάντα και Μόνον- ἐπίπεδο…

Ὁ Ταξίαρχος σε ρόλο ταξιθέτριας: «Δεύτερο σκαλί ἀριστερά, εὐχαριστώ… Φιλοδώρημα, ά ὂχι ὂχι, δεν παίρνουμε ἐδῶ μέσα…» Σ΄αυτό το θίασο…

Ἐ μεγάλε, Εὒζωνα, ἐσύ που στέκεσαι, ἀγέρωχος Παραστάτης, ἐνώπιον τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων, γύρνα τις Δάφνες τού Ἐθνοσήμου, να εἶναι κάτω κι ἐπάνω τους να Φέρεται το Ἐθνόσημο…

Ἒτσι, μπράβο, κάνεις που κάνεις το γύρο τού κόσμου ἀπό την Εὐρωκίνηση και το ΑΠΕ…
Ἂλλωστε, οὒτε ὁ πρῶτος οὒτε ὁ τελευταῖος εἶσαι που φέρνεις τα πάνω – κάτω στη σύγχρονη Ελλάδα…

του «Ἀπόψε αὐτοσχεδιάζουμε», Ὃπως μάς θέλουν, ἀφοῦ «Ἒτσι εἶναι, ἂν ἒτσι νομίζουν [Ἀ, ρε Λουίτζι Πιραντέλο…].

Ψάχνοντας σημεῖο Ἀναφορᾶς στον «Ὁρίζοντα τῶν Γεγονότων« τῆς Ἱστορίας τοῦ Ἒθνους τῶν Ἑλλήνων

 

Opera Snapshot_2019-03-25_113718_www.facebook.com.png - 25 03 1821 2019 Εύζων

Αφιερωμένο εξαιρετικά από τη μεγάλη Diana Ross «Upside Down»… https://www.youtube.com/watch?v=4GtyMeEcPPE

Opera Snapshot_2019-03-25_113635_www.facebook.com.png - 25 03 1821 2019

25η Μαρτίου 1932 — Τα αποκαλυπτήρια του Μνημείου τού Αγνώστου Στρατιώτου. Το μνημείο ανεγέρθηκε σε αρχιτεκτονικά σχέδια του Εμμανουήλ Λαζαρίδη και η σύνθεση της ανάγλυφης πλάκας έγινε από τον γλύπτη Φωκίωνα Ρωκ.

1024px-Gizis_kryfo_skoleio

Νικόλαος Γύζης, Το κρυφό σχολειό, ελαιογραφία, 1885/86.

Opera Snapshot_2019-03-25_113823_www.facebook.com.png - 25 03 1821 2019 Η ταξιθέτρια

Η ταξιθέτρια, στ’ αριστερά… Ναι, ναι, ναι’ αυτή με τη Στολή..

 

Ἀναδημοσίευση ἀπό το Facebook, στις 25 03 2014
Advertisements
This entry was posted in 1821, 1932, 2014, 2019, Ἐθνική Ἑορτή, Ἑλλάς, Ἑλληνισμός, Επικαιροποίηση, Εθνική Παλιγγενεσία 1821, Κοινωνία, Προσωπικότητες, Πόλεμος, Παράδοση, Παρέλαση, Παιδεία, Πολιτισμός, Πολιτική. Bookmark the permalink.